MahsaHeydari MahsaHeydari .

MahsaHeydari

مواد غذايي گران قيمت نخريد!

مواد غذايي گران قيمت نخريد!

اگر نتوانيم مهم ترين چيز را بگوييم، مي توانيم بگوييم كه يكي از مهم ترين راه ها و وسايل بقاي انسان، غذا است. به همين دليل زنجيره اعلام غذايي بايد هميشه در همه شرايط به بهترين شكل ممكن عمل كند تا هيچ مشكلي براي سلامت انسان ايجاد نشود. يكي از مهم ترين حلقه هاي اين زنجيره، بنكداري هاي مواد غذايي هستند كه مواد اوليه را از كارخانه ها خريداري كرده و عمدتاً به خرده فروشان و مردم تحويل مي دهند. بازرگاني مهدوي با توجه به نقش پررنگ بنكداري ها در زنجيره غذايي و با توجه به اينكه به سال جديد نزديك شده ايم و تقاضا براي مواد غذايي زياد است، بازرگاني مهدوي اقدام به عرضه انواع محصولات غذايي و بهداشتي در حجم بالا كرده است. قيمت هاي مناسب قيمت ها، به طوري كه كمبود مواد غذايي براي دلالان و مردم در بازار وجود ندارد.

انبار بنكداري مواد غذايي

اول از همه، بياييد بگوييم كه بازارهاي بنكداري و مواد غذايي، بازارهاي بزرگ و پويايي هستند كه نيازهاي مختلفي را برآورده مي كنند. خرده فروشان نقش مهمي در اين بازار دارند. آنها غذا را به دست مصرف كنندگان مي رسانند. منطقه نفت انبار يكي از مناطق تجاري و صنعتي تهران است كه در قسمت جنوبي شهر قرار دارد. اين منطقه به دليل مجاورت با ميدان راه آهن، بازار بزرگ تهران و گمرك تهران از اهميت بالايي برخوردار است. اين منطقه شامل جاده انبار نفت، احمد صيامي حاجي آباد، زربافيان، عبدالمجيد ايرواني، مولوي، 15 خرداد، نصرت و ميرداماد است.

 

در مورد بنكداري مواد غذايي انبار نفت حتما مي دانيد كه منطقه انبار نفت يكي از مراكز پخش مواد غذايي در تهران است كه عمده فروشان، توزيع كنندگان، بازرگانان و توليدكنندگان مواد غذايي در آن فعاليت مي كنند و محصولات خود را در سراسر كشور به فروش مي رسانند. و همچنين در خارج از كشور برخي از اين فعالان از برندهاي شناخته شده و قابل اعتمادي مانند بنكداري غذا مهدوي هستند.

در انتخاب بنكداري مواد غذايي در تهران به نكات زير توجه كنيد

پيش از اين نيز اشاره شد كه بنكداري هاي مواد غذايي يكي از شاخه هاي صنايع غذايي هستند كه به فروش و توزيع انواع مواد غذايي در حجم بالا مي پردازند. بنكداري هاي مواد غذايي در تهران با توجه به نيازهاي بالاي جمعيت شهري و وجود بازار بزرگ و متنوع از اهميت بالايي برخوردار شده اند. يك بنكداري مواد غذايي خوب در تهران بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد.

داشتن مجوزهاي لازم از سازمان هاي ذيربط مانند سازمان هاي غذا و دارو، سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت، سازمان هاي بهداشت و درمان و غيره.

داراي انبارها و انبارهاي مجهز و مطابق با استانداردهاي بهداشتي و ايمني مي باشد. اين انبارها بايد داراي سيستم كنترل دما، رطوبت، نور، تهويه، اطفاء حريق، حفاظت و نظارت باشند.

داراي طيف وسيعي از محصولات غذايي اين محصولات بايد شامل انواع برنج، روغن، ماكاروني، كنسرو، ميوه خشك، آجيل، چاي، شكر، شيريني، آب معدني، نوشيدني، سوسيس، كالباس، پنير، كره و غيره باشد.

داراي محصولات غذايي با كيفيت بالا اين محصولات بايد داراي برچسب تاريخ توليد، تاريخ انقضا، مواد تشكيل دهنده، محتواي انرژي، محتواي ويتامين و مواد معدني، شرايط نگهداري و غيره باشند.

قيمت مناسب و رقابتي محصولات غذايي داشته باشيد. اين قيمت بايد بر اساس بازار، كيفيت، تقاضا، عرضه و ... تعيين شود و همچنين براي جذب مشتري از تخفيف، پيشنهاد ويژه، اعتبار و ... استفاده كنند.

يك سيستم مديريتي و ارتباطي موثر داشته باشيد. اين سامانه بايد از فناوري هاي روز مانند وب سايت ها، اپليكيشن هاي موبايل، تلفن، فكس، ايميل، پيامك، واتس اپ، تلگرام و ... استفاده كند. اين سامانه بايد مشتريان را قادر به ثبت سفارش، پيگيري سفارش، پرداخت آنلاين، ارسال فاكتور، ارائه خدمات به مشتريان و غيره كند. .

يك تيم حرفه اي و متخصص داشته باشيد. اين تيم بايد شامل كاركنان، مديران، بازاريابان، رانندگان، كارگران، مشاوران و ... باشد. اين تيم ها بايد داراي تجربه، دانش، مهارت، اخلاق، انگيزه و مسئوليت باشند.

داراي شبكه گسترده اي از مشتريان و همكاران است. اين شبكه بايد شامل صاحبان مغازه ها، سوپرماركت ها، رستوران ها، فست فودها، هتل ها، كافي شاپ ها، مدارس، دانشگاه ها، بيمارستان ها، كارخانه ها، ادارات و غيره باشد و همچنين بايد با توليدكنندگان، تامين كنندگان، تجار، واردكنندگان و صادركنندگان مواد غذايي همكاري نزديك داشته باشند.

مواد غذايي گران قيمت نخريد! 

بنكداري عمده فروشي آنلاين

همچنين لازم است بدانيد كه بنكداري غذايي آنلاين نوعي بنكداري الكترونيكي است كه خدمات عمده فروشي را از طريق اينترنت ارائه مي كند. بنكداري آنلاين غذا، توليدكنندگان، توزيع كنندگان و مصرف كنندگان را قادر مي سازد تا مواد غذايي را به صورت عمده و با قيمت مناسب خريداري و بفروشند. استفاده از خدمات آنلاين بنكداري غذا مزاياي زيادي دارد كه در زير مي توان به برخي از آنها اشاره كرد.

صرفه جويي در وقت و هزينه: با استفاده از بنكداري غذاي آنلاين نيازي به مراجعه حضوري به بنكداران و انبارهاي مواد غذايي نداريد و مي توانيد از طريق اينترنت سفارش و پرداخت كنيد. اين امر باعث كاهش زمان و هزينه حمل و نقل و مذاكرات مي شود.

دسترسي به تنوع و كيفيت بيشتر: با بنكداري آنلاين غذا انبارنفت مي توانيد به انواع غذاها دسترسي داشته باشيد و قيمت و كيفيت آنها را با هم مقايسه كنيد. اين به ما اين امكان را مي دهد كه انتخاب هاي غذايي بهتري داشته باشيم و از خريد مواد غذايي فاسد خودداري كنيم,

افزايش رقابت و كاهش قيمت: استفاده از بنكداري هاي آنلاين مواد غذايي در تهران، رقابت بين بنكداران و عرضه كنندگان مواد غذايي را افزايش مي دهد كه باعث مي شود قيمت مواد غذايي كاهش يابد و مشتريان از خريد مواد غذايي با قيمت مناسب بهره مند شوند.

 

بنكداري مواد غذايي مهدوي

در پايان بايد گفت كه اگر به دنبال يك بنكداري معتبر مواد غذايي در انبار نفت يا تهران هستيد، بايد به سايت بازگاني مهدوي مراجعه كنيد. بنكداري مواد غذايي مهدوي با شناسايي نيازهاي بازار و نيازهاي خرده فروشان، از چند سال پيش فعاليت خود را آغاز كرده است. بنكداري مهدوي با ارائه محصولات متنوع با كيفيت بالا و قيمت مناسب توانسته است نيازهاي بازار را به خوبي تامين كند. تامين خواسته هاي مغازه داران هميشه سرلوحه كار بنكداري مواد غذايي مهدوي بوده و خواهد بود. بازرگاني مهدوي همواره در تلاش است تا بخصوص در ايام پاياني سال پاسخگوي نياز مغازه داران و عزيزان باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۷:۴۸ توسط:MahsaHeydari موضوع: نظرات (0)